Blog

15. marca 2017 by bohus O svadbách 0

Fotenie svadobných príprav, áno alebo nie?

Quisque volutpat condimentum velit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nam nec ante. Sed lacinia, urna non tincidunt mattis, tortor neque adipiscing diam, a cursus ipsum ante.

Read On
1. marca 2017 by bohus Fotoreportáž - výstavy 0

FotoFest Košice 2017 otvorenie

FotoFest Košice 2017 mojím objektívom. Prinášam Vám zopár mojích záberov zo stredajšieho otvorenia výstavy fotografie v Košiciach, ktorá sa volala FotoFest Košice 2017 . Na výstave boli vystavované fotografie viacerých zahraničných fotografov. Samotná výstava sa konala na štyroch rôzných miestach v centre a blízkom okolí centra Košíc. Pre mňa to bol zábavný, inšpiratívny a hlavne osviežujúco strávený večer!

Read On
18. februára 2017 by bohus Fotoreportáž - výstavy 0

Výstava modelov – Rimavská sobota

Výstava modelov pre každého nadšenca. Prinášam Vám krátku fotoreportáž zo siedmeho ročníka výstavy modelov, ktorá sa uskutočnila 18.02.2017 v Rimavskej Sobote.  Na tejto výstave modelov som nebol ako modelár zanietenec, ale ako fotograf. A tak ako takmer každého chlapca, aj mňa v detstve pohltilo modelovanie rôznych modelov. Preto mám k tejto záležitosti celkom blízko a občas aj na výstavu podobnej tejto zájdem. Priznám sa však, že keby som mal viacej voľného času, tak si určite opäť vyskúšam postaviť nejaký zaujímavý model. Každopádne je to pre mňa ako fotografa celkom zaujímavá a vďačná téma na fotenie, pretože niektoré modely boli ozaj krásne a detailne prepracované. Bolo tu vidieť širokú škálu modelov lietadiel, vrtulníkov, tankov, rôznej bojovej techniky, či modelov áut a lodí. Celá výstava sa niesla v skôr komornejšej atmosfére a tomu aj zodpovedali neveľké priestory, no aj tak o pekné zábery nebola núdza.

model vrtulníka

Na fotenie som zvolil telezoomový objektív, pretože mi umožnil zvýrazniť fotený model tým, že pri použiti správnej clony som dosiahol parádnu ostroť modelu s rozmazaným pozadím. Teda nízku hĺbku ostrosti. Kedže to bola výstava, kde na fotenie konkrétnych modelov nebolí ideálne a tobôž už nie śtúdiové podmienky, tak odpichnutie modelu od pozadia bolo veľmi dôležité. K väčšine modelov sa aj tak ani nedalo veľmi priblížiť a to nevravím, že som sa doslova musel pretláčať medzi ľudmi. Každopádne, našlo by sa viacero spôsobov, ako by sa takáto výstava modelov dala nafotiť.

model auta Datsun 240Z

Niektoré modely boli takou ozaj vernou zmenšeninou skutočných predloh ako napríklad aj tento Datsun 240Z. Stálo by to zato nafotiť s ním ozaj prefektné zabery so spravným umiestnením do priestoru a nasvietením tak, aby bol na nerozoznanie od práveho realného vozidla. Tak nech sa páči vychutnajte si galériu nafotených modelov.

Read On
21. septembra 2016 by bohus Nezaradené 0

Už čoskoro